تو را با عمق وجود..............................دوستت دارم
نوشته شده توسط : sara jooon

 

دوستت می دارم،دوستم داشته باش
 
 عمق احساس مرا،تو بدانی ای کاش
 دوستت می دارم،از خودم بیشترت
 خویش می دانمت از،هر کسی خویش تَرَت
 تو به من نزدیکی،بیشتر از هر کس
به من از من حتّی،به من از خون و نفس
 نازُکای تن تو،مثل پیچک به تنم
 پیچد و حیرانم،که تویی یا که منم
 دستهایت چو مرا،می فشارند به خویش
 از خدا می گذرم،از خدا حتّی بیش
 به خدا می ترسم،نکند خواب است این
 که تنش نرم و زلال تر ازآب است این
 گر طبیبی تو که کاش،کاش بیمار شوم
 گر تو خوابی،نکند،زود بیدار شوم
 گر بهشتی باشد،سرزمین تن توست
 همه بستان بهشت،یک گل دامن توست
 




:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 263
|
تعداد امتیازدهندگان : 83
|
مجموع امتیاز : 83
تاریخ انتشار : 8 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
fatemeh در تاریخ : 1391/5/22/0 - - گفته است :
to ra dust nadaram baram gharibe shodi harche bishtar behet nazdik misham to bishtar fasle migiri .amiram in che rosomie ke shoma torka darid?

/weblog/file/img/m.jpg
مسعودساس در تاریخ : 1389/7/8/4 - - گفته است :
سلام
با مطلب: ((خوش به سعادتت مادر غریبم)) به روزم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: